Hiç bilgim yok arkadaşlar teşekkür ederim . Muhasebeci doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra 3 ay rapor al gel bana ulaştır dedi sadece . Hastane de pek ilgilenmedi 32 de gel iş göremez raporu verelim dedi . Ama ücret alır mısın bilmiyoruz dedi. Benim de kafam karıştı