Merhaba arkadaşlar . Ankara Etlik şehir hastanesin de perinatoloji yani riskli gebelik alanında doğum yapmam gerektiği söylendi . Miyomlarım var en büyüğü 8 cm olmak üzere 4 tane . Ondan dolayı devlet hasteneleri kabul etmiyor doğumumu riski almıyorlar oraya yönlendirme yaptılar . Orda doğum yapan var mı ? Benim ilk hayalim sağlıklı almak diğeri de oda süsletmek ve hediye kabul etmekdi 🙈 çünkü ilk doğumum da da bunları yapamadım sorunlardan ötürü . Bunda da olmazsa üzülürüm . Hiç bilgisi olan var mı