Sezaryen mı vajinal doğum mu? 35haftalığım çok korkuyorum doğumdan hala kararsızım özele gidip sezeryen mi yaptırsam direk. Yoksa devlete gidip akışına mı bıraksam bilemiyorum benim gibi
aşırı korkanlar ne yaptınızzz. Gebelik şekerim Var korkunca edince tansiyonum nabzım çıkıyor birde. Aşırı korkuyorum……