Karnınızda ise kaşıntı sürekli nemli tutun benim 2.5. aylar arssında oldu deli gibi kaşınıyordu göbek ve bel çevrem döküntüler oldu doktorum krem yazdı çok pahalıydı bende almadım e bebekden weebaby nemlendirici çatlak önleyici krem aldım halen kullanıyorum arada çok iyi geldi bana eger kaşıntı göbek kısmında ise mutlaka hergün nemlendirici krem sürün içden yada dışdan çatlaklar oldugu için şiddetli kaşınmalar oluyor