Merhaba kızlar ilk kez buraya yazıyorum. 40+6 oldum yalancı sancı oluyor ama kısa sürüyor. Tabi bunun için çok yürüyorum hurma yiyorum merdiven çıkıyorum. Ama artık korkuyorum ilk gebelik ve kız bebek bana akıl verirmisiniz? Bebek kendini çok sık topluyor bu kasılma yapıyor sadece artık karnım çatlamaktan yanıyor. Yarın acilde nst çekecem sizce yatış yapar mı?