hyena _busss yaptım silik çizgi gösterdi kan verdim negatif 1 haftadır adet sancısı gibi sancı yokluyordu bugün yok adetim düzensiz zaten uygulamaya göre yarın beklicem üstünden geçer olmazsam eğer test yaparım yine
arinmommy Benim bat 17, kaset test yaptım ama negatif çıktı. Epey yoğun belirtiler var bilmiyorum. 1 hafta geçsin kan testi vereceğim
_busss arinmommy bende aynen bunay umutluyum kaset teste erken test yaptım negatif ikisi de bakalım yarın yada Salı yine yaparım olmazsam 🙂↕️
arinmommy _busss ben yaptım artı Med erken gebelik testi negatif çıktı…. Ama galiba çok acele ediyoruz ya reglin gecikmesini bekleyelim… Daha yükselmemis olabilir beta
Semauzun Kızlar bat bugün ama ne sancı ne bir şey var 1 hafta önce lekelenmem oldu az az açık pembe akıntım geldi.. sizce test yapsam bugün çıkar mı
hayalim35 Semauzun geç döllenme yoksa çıkar bn adete 1 gün kala test yaptım net görünüyordu şuan kızımı emziriyorum darısı başına inşaAllah