efgoksen Kızlar her ayki sonucum sürekli <2 çıkıyordu bu ay verdiğim sadece 2 yazılı şekilde çıktı aynı hastanede verdiğim için sürekli şaşırdım aslında. Bu sonucun gebelık olmadıgını biliyorum ama böyle bir durum yaşayıp sonradan yukselen oldu mu
efgoksen Daha önceki geçirdiğim dış gebelikte sadece 2 yazılı şekilde sonuc yine cıkmıstı bu hastanede sonradan yukselmişti öğrenmiştim
efgoksen Yorgunanneeem evet 2gebelık yok biliyorum ama normalde hep 2den küçüktür şeklinde çıkıyordu sonuclarım. İlk kaybettiğim gebeliğimdede ilk testim sadece 2çıktı ve üç gün sonra 12.6 olmustu
imcakir efgoksen burada okuduğum kadarıyla yükselebiliyormuş eğer geç döllenme ya da adet öncesi verdiyseniz artma ihtimali oluyormuş
efgoksen imcakir evet adet öncesi verdim umarım içimdeki his yanıltmaz Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻