Pelin4160
Çok normal bebiş idrar torbana baskı yapıyor o yüzden hem sık tuvalete çıkma hemde kaçırma gayet normal. İyi az kacirmissin ben 34+4 haftalığım geçen arka arkaya üç kere hapsurdum resmen altıma yaptim tuvalete gidene kadar bacaklarımdan süzüldü 🙈🙈
Ama içim rahat etsin diyosan tabi doktoruna söyle