shrnur Kızlar selamlar adetim 4 gün gecikti ne kaşık ağrısı ne bel ağrısı adet olacağıma ya da hamile olacağıma dair bir belirti yok test yaptım negatif sizce geç döllenme falan mı başına böyle bir olay gelen oldu mu
_Nazendeem shrnur canım benim normalde adetlerım düzenlidir top patlasa bi gün gecıkır sonra olurum adet bu ay tam 9 gün gecıkme oldu ve dün akşam adet oldum inşallah siz güzel sonuçlar alirsınız çok umutluydum ama nasip olmadı
Papatyadelisii Geç döllenme olabilir birazdaha bekleyin test yapın 4 gün geçmiş 7 gün sonra falan test yapin
shrnur Papatyadelisii sizin de adet zamanınız da negatif mi çıktı testleriniz ne kadar sonra öğrendiniz
Larraa 2-3 gün sonra adet olmazsanız tekrarlayın testi yada direk kam verin. İnşallah pozitif çıkar 🌸🙏🏻
Papatyadelisii shrnur ben kürtaj olmuştum hiç adet olmadım 60 gün geçmiş üzerinden zaten bende düzensizlik vardı sen az daha bekle bende deil ama arkadaşımda öle oldu