koza08 Yani bastırınca hatırlamıyorum ama genel olarak kasık ve karın ağrım oluyordu. Pek ani hareket edemiyordum. Benim 32 yumurtam toplandı aslında o yüzden şişliğim fazla oldu. Ben de öyle zayıfım normalde karnım davul gibi olmuştu. Çok zor bir 12 gün geçirmiştim. Çok riskli olmayan bir ohss geçirdim. Bazı geceler karnıma giren çok şiddetli sancıyla uyanıp acıdan ağlıyordum.
Ama değdi çok şükür ilk denemede bebeğim benimle 🥹🥰 Size de ilk denemede nasip olsun 🥰🙏🏻