Rabiul kuzeyinannesi24 daha devam ediyor son paramı bekliyorum 11 temmuzda doğum yaptım 25 bin ve 15 bin olmak üzere 2 kere aldım 3. Payı bekliyorum
kuzeyinannesi24 Rabiul iş vereniniz aylık mı onaylıyor ben doğum öncesini aldım 8 kusur bidaha yatmadı toplu mu alırım acaba
Rabiul kuzeyinannesi24 doğum öncesi hiç almadım asgari ücretten fazla alıyordum ama resmiyette asgari olarak gösteriyorlardı