Sevall01 38+3 günlüğüm bu hafta çatı muayenesi olacağımı söyledi doktorum çok korkuyorum canım acır veya bebeğin suyu patlar doğum başlar diye vs. Siz bu süreci nasıl atlattınız acaba korkuyorum ben biraz deneyimli anneler bilgi verir misiniz süreç nasıl işliyor 🥹🫶🏻
Ececikko Sevall01 Merhaba canım çarşamba günü 38+0 da oldum hiç anlatıldığı gibi değildi canım acımadı kendini serbest bırak dedi doktorum saldığım gibi oldu bitti ve kaç gün geçti üzerinden ne su ne nişan geldi bir sıkıntı yok aynı şekilde gebeliğim devam ediyor rahat ol lütfen sadece kendini kasma bu da bir süreç bebeğini düşün rahatla 😊😊
Pembesarelle2 Sevall01 32 haftalığım 31+0′da sancım oldu nstde sancı çıkınca ciğer geliştirici iğne oldum ve alttan muayene etti ebe inanki abartı , dayanılmıycak bir acı değil normal bir muayene ne su , nede leke hiçbir şey yaşamadım erken doğum korkusu o anki psikoloji doğumhanede nstye girmem falan yalnız kalmam beni çok korkutmuştu ama çatı muayenesi söylendiğini gibi ağrılı zor değil bence kişiden kişiye değişir mi bilemiyorum hatta ebe bana normal doğum düşünüyorsan rahatlıkla doğurursun demişti
zeynosileannis Sevall01 kendinizi kasmayın rahat bırakın birkaç saniyelik birşey asla ağrı sızı yok ama rahat olmanız lazım
Eyseca Haftamda sancım çıkınca çatı muayenesi yaptılar anlatıldığı gibi asla değil kendini kasma yeter ne su ne başka birşey yok korkma canım boşuna stres yapma
Retjza İlişkiye girer gibi düşünün, derin nefes alın, bir kaç saniye sürüyor. Doğumunuz başlasa da bir problem olmaz, haftanız doğuma uygun haftalarda.