Sumruhazal Öncelikle sakin olun eliniz ayağınız titremeden yazın. Kimse sezaryen doğumu kötülemiyor, tarlada doğurun da demiyor. Kendi kendinize triplere girmeyin. Sezaryenin zorunlu durumlarda yapılması gerektiğini hepimiz biliyoruz. Okuduğunuzu anlayarak okuyun göz gezdirerek değil.
Retjza Bir probleminiz yoksa vajinal doğum tabii ki.
Ne demişim burada? Anlatabiliyor muyum?