Baby_B Kizlar bulantim ve kusmalarim bitti 2 gündür tamamen cok sukur Canimin istedigi seyleri yemeye basladim İlaci 1 kez yatmadan iciyordum Sizce biraksam tekrarlar mi Bulanti süreci gecti gibi,birakayim diyorum sizce?
basakc36 Baby_B Ben bulantı geçtiğinde bırakmıştım. Bulantı olduğunu anladığım zaman içiyordum sonra zaten geçti bulantılar kusmalar
mcansu Baby_B çok sevindim valla darısı bana bırak eğer bulantı olursa geri devam edersin bulantı oldukça içersin
littlemiddle Baby_B Kendinizi denemek adına, ertesi gün evde olacaksanız sizi zorlamayacaksa mesela bir gece içmeyin. Bu şekilde birkaç gün denersiniz. Gerçekten bulantınız olmazsa bırakırsınız. Ben arada içip arada içiyordum kendimi denemek için. Prilam bebeğim aşkım ya iyi ki var 🥹💕
seyma0661 Baby_B bende ara ara geçmiş midir diye bırakıyorum ama henüz geçmedi 😂 Sende bırak dene en kötü ne olabilir ki kusarsın sadece 😂
Baby_B basakc36 11.haftada gecti sanip birakmistim Yeniden kusmalarim baslamisti😀oyuzden korkuyorum ama icmicem galiba 3.ayin sonunda bicak gibi kesilir derlerdi kesildi insallah😀
Baby_B littlemiddle bir dönem prilam icsemde gunde 5 kez kusuyordum uzun solukta ise yaradi galiba❤️Doktorum biraktirmadi asla.Oyuzden hep devam ettim.Deneme yapayim bugun
Tutaste_ Baby_B ben bağımlı olmamak için ilaçta işe yarasın diye arada alıyordum biraktım bakim midem bulanırmı diye bulanmadı bulandıgı zaman iki tane içtim devamm ettim hayatıma
Diloo54 @Baby_B 23. Haftadayım halâ günde bir tane içiyorum bırakmaya korkuyorum bir kere denedim o günüm mahvoldu kusmaktan. O yüzden sanırım doğuma kadar devam🙈