Leylaaa_46 bnm ameliyst çok güzel geçti bn kafamda kurup ağladım stres yaptım doktora hissediyorum falan dedim ama hissetmiyormuşum,bünyesi zayıf biri olarak çok zor atlatmadım,açık konuşmak gerekirse herkeste öylemi bilmiyorum ama bn dikişlerimden hiç rahatsız olmadım acı,sızı olmadı ki doktorum o kadar iyi bir ameliyst yapmışki bakıyorum göbeğime bebeği nerden çıkarmış anne dedim iğne ucu çiziği gibi ilk sezaryene göre daha güzel yaptı ameliyatımı,yani çok şükür güzeldi sadece ameliyat sonrası ev süreci biraz zorladı bugün 11 gün oldu kendim kalkıp oturabiliyorum bebeğimi kendim alıp emzirebiliyorum gün geçtikçede daha rahat hareket etmeyi diliyorum,hepiniz sağlıkla acısız kucağınıza alın bebişlerinizi (amin) 🙏🥰