Emira Eveeet bugune kadar burada dogum hikayelerini okuyup okuyup duygulanan ben bugun kendi hikayemi yaziyorum sukurler olsun kizlar pazartesi gunu rutin kontrolume gittim adet sancisi gibi sancim varsi nst te baglandim doktorumun muayenwsi sonucu 2cm acilmam oldugunu 24 saatw kalmadan dogumun gerceklesecegini soyledi ben sok beklemiyordum 38.haftamda gelmeye karar vermisti prensesim eve geldim ilik bir dus aldim ama agrim tarif ettigim gibi hafif bir adet sancisi gibiydi bu arada ne nisanim ne suyum gelmemisti aksam 11 de agrilarim artti hani hep merak ettigimiz dogum belirtileri vardi ya o zaten baska birsey belden kasiklara vuruyo kizlar hastaneye cumbur cemaat gittik 🤗normal dogum gorunuyordu ha geldi ha gelecek derken benim zilli anne karninda kakasini yapti doktorum risk almak istemedigi icin sezeryana aldi melegimi ilk ben gormek istedim o yuzden komple uyutulmak istemedim sabah 4.44 te kara kizim dunyaya geldi dunyanin en tarifsiz duygusuymus azicik agrimiz oldu sezeryandan ötürü ama onu kollarima alinca herseyi unuttum evimize geldik sukurler olsun rabbim hepinize hayirli dogumlar nasip etsin size tavsiyem hurma tuketin benim doguma saatler kala yememe ragmen cok ise yaradi ama normal dogum kismet olmadi rabbim hepinizi bir avazda kurtarsin hoscakalin guzel anneler🤗🤗🤗
Ozderr Emira Oy Benim kuzummmmm 🙈🥳 Öykü’müzün annesi Doğum hikayesi paylasmıs ama ben görmemişim 😕 günler sonra kafama dank ediyor profiline girmek 🤪 affet beni bebeğim 🙏🏻🤗