Hayırlı Kandiller arkadaşlar aranızdaki tecrübeli kız anneleri yardımcı olursa çok sevinirim…
Yıl sonunda kızım 3 yaşına girecek. Özel bölgelerini, ayıbı, günahı, yabancıları, onlara gitmemeyi, elinden bişey alıp yememeyi vs bu gibi şeyleri ne zaman nasıl öğretmeliyim. Çok sosyal kızım, çok arkadaş canlısı, başkalarına yakın davranmayı seviyor, gitme yapma anlatiyorum güzelce anlamıyor, ben versem yemeyeceği şeyi tanımadığı biri verse alır yer. Bu süreçte sürekli anlatsam sıkılır mı, ya da inatlaşır mı normalde de çok inat, ya da bu durumlar geçici mi biraz bilgi sahibi olan tecrübeli anneler tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Seneye kreşe vermeyi düşünüyorum umarım geçicidir aklım kalacak çünkü biliyorum. Bu ülkede 2 yaşında bebeğe bezi açılıp tecavüz edildi. Kafamdan atmayacağım bu haberi haliyle herkes gibi artık bende daha kaygılı bir anne oldum.