Benim bi 29 haftalıkrn gelmişti öyle gitiğimde suyun değil dediler kimi su gelişi sürekli devam eder az da olsa diyor ama bunun içinde vajinal muabe ediyolar anlamak için en son 35 haftalıkkrn tekrar gelmişti sabah kalktım bi baktım çarşafım ıslanmış el kadar alla alla dedim ayağa kalktım bişey varmı diye az az geliyor duşa girdim çıktım doktora gittim muane etti suyun normal dedi ben dedim bu ne peki hamilelikte salgılanan hornonlardan dolayı akıntı su gibi olabiliyormuş zaten o sıra muane ettiktej sonra nişanım geldi benim 37+3 de kontrole gittimde benim yatışımı verdiler 3 cm açıklığım vardı doğumuj baslamis diye en son 6 cm açıklığım vardı benim ve bebeğin nabzı düşünce sezeryana aldılar sağlık olsun ama gözlemleyin ne kadar geliyo ne sıklıkla geliyor son haftalarda istemsizce şdar kaçırabiliyosuj farkina varmadan öyle bişey de olabilir ama yinede doktora başvurun suda gelebilir