Kızlar ilk bebegımde 14 haftada falan hıssettım ama bebegımı malesef kaybettım kızımıda tam hatırlamıyorum ıkıncı gebelıkte aynı oyleydı bu 17 haftalık şuan ama hala hareket yok karnımda çok çıkmadı ıkıncı gebelıkte hemen bellıydı bunda zayıfladıgebe kalmadan önce hatta ama kınse anlamıyr