Merhaba kızlar bende panik atak var heyecanlanma ve nabız yükselmesi aşırı korkuyorum şuan 40 haftalık oldum pcos olduğu için normal doğum yapmak istiyorum daha sağlıklı olur diye ama bugün yarın doğuracağım panik atak var aşırı nabzın yüksekliyor tansiyon çıkıyor böyle yapınca da çok korkuyorum heyecandan elim ayağım titriyor ne yapmam gerek acaba aranızda panik atak oluo normal doğum yapan varmı? O sancı ile panik tutmaz diyolar bilemedim birde özel demi yapsam devlette mi kararsızım belki epidural isterim