minnikkksevdammm Kızlar 2 yaşında kızım var kışlık kıyafet alışverişi yapmak istiyorum ama hangi sitelerden bakabilirim bir öneriniz var mı 🌸 alt üst takımlar hoşuma gidiyor genellikle onlara bakıyorum 🌸
Yazmelegi_ minnikkksevdammm ben kızıma lolons diye bir sayfadan kıyafet aliyordum ama kışlık varmi bilmiyorm ben uzun kollu ince body almıştım bi bakın isterseniz sweat felan da var
Gdrleyla minnikkksevdammm bende modamız bir sıtesı var ındır çook güzel geliyor cogı yazlıklark ordan aldım ve çok çok uyguna
minnikkksevdammm Yazmelegi_ evet geçen sene kışlık alışverişimizi oradan yapmıştım ürünler de gayet güzel kaliteliydi farklı site önerileriniz var mıydı acaba 🌸
_ozlmm Gdrleyla O siteyi bende beğeniyorum kendime genelde ordan alıyorum ama çocuk kalıplarına güvenemedim kalıpları nasıl geliyor büyük mü küçük mü 🙈
Gdrleyla _ozlmm kalıpları bence normal geliyor 2bucuk yaş kızıma 2_3 yaş aldım hep sımdı kıslıklara 3_4 alayım diorum gerçekten çok güzel geldı ınan