Mine38 sizi bilemem ama benimde sizin gibi olmuştu ilk tüp bebeği devlette yaptırdım Kasım’da tutmadı Aralık’ta özele gectim ve tedaviye başladım sıfırdan yapıldı herşey toplama falan derken Mart’ta 2.adetimle beraber transfer yapildi ve çok şükür tuttu. Ben kendimi hazır hissettiğim ve zaman kaybetmek istemediğim için ara vermedim iyikide vermemisim🙏💕sizde kendinizi psikolojik açıdan hazır hissediyorsanız beklemeyin derim