Ben de 17 haftalıgım bel ağrım cok oluyor ayakla kalınca bacaklar ayaklar cok ağrıyor. Böbreklerimde kum var belki fark etmiyorumdur bazen ama genel de bel ağrısı cekiyorum. Hurafe mi bilmiyorum ama erkek bebekte bek agrısı cok oluyo gibi bir sey söylendi dün bana, bilemem 🙈