brvnmrc benim de yarın 12. Günü ayın 3ünde vurulmuştum iğnemi sabah bende test yapıcam hakkımızda hayırlısı olsun ne diyelim canım bence varsa zaten çıkıcaktık ben bir kaç tane kaset test almıştım 1 kaç günde bir test yapıp ilavın etkisini takip ettim 9. Gün benim ilavın etkisi geçti tamamen yarın varsa hayırlıısyla öğrenmiş olurum diye umut ediyorum pozitif çıksa da çıkmasada pazartesi sağlık ocağında bir kan vericem bakalım inşallah pozitifleri görürüz 🙏🤲🤲şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine sabaha müjdelerle uyanırız