Selamünaleyküm kızlar hepinize hayırlı kandiller Rabbim kimin gönlünde ne duası varsa ne isteği varsa hayırlı ve afiyetli bir şekilde inşallah kabul etsin sizlere bir soru sormak istiyorum hamile değilim Ekim ayında inşallah denemeye başlamayı düşünüyorum Rabbim de İnşallah hayırlısıyla nasip eder eltim beni rüyasında ikizlere hamile olarak görmüş bizim genimizde hiç ikiz yok eşimin geninde yok benim genimde yok sadece eşimin annesi tarafında var ama bizim ikizimizin olma ihtimali yüzde sıfır diyorum genlerinde olmayıp iki sahibi olunabiliyor mu sizce tabii ki de Rabbimin takdir ilahisi ama merak ettiğim için sormak istedim 💖🩷