Melekozlu ütülemek alistirilcak bişey değil Yenidoğan cildi çok hassastır herhangi kalabilecek bir deterjan kalıntısı dan cildi tahriş olmasın diye ütü yapılır özellikle zibinlara ben oğlum 4 yaşında hala kiyafetlerini utulerim büyüdükçe de kırışık olmamasına dikkat ediyorsunuz. Şimdi 2. Ye hamileyim kurutmada alerji ayarı var orda kuruttum çıkarır çıkarmaz katladim kirismadi sadece hastane çıkış ve zibinlara üstünden bı ütü gezdircem ben de işlerimi bugün bitirdim nerdeyse 7 haftam bile kalmamış olabilir 🥲