Nurrrrr aslında bunu yazmak istemedim postu atan arkadaşın kafasını karıştırmamak adına ama o adamın aşını duyunca tüylerm ürperiyor. Ben o Kenan sayesinde tam iki ay çapada yattım canımla uğraştım. Onun ihmali onun vurdum duymazlığı yüzünden. Gebeliğin 6. Ayına girmiştim önce ayaklarım şişti ama şişiyorum her geçen gün var bir sıkıntı yolunda gitmeyen birşey var. Neysee tabi ben gittim hocam ben artık çok kötüyüm yürüycek Halim yok heryerim ödem sebebi ne ben doğru düzgün korkudan birşey de yiyemiyorum ki yemeyle ödem olsun. Hem nasıl olabilir ki 58 kg hamile kalmışım ben ona gittiğim de 75.im imkansız dünyayı yemem lazım ki o kiloya o ayda ulaşayım bana asla ödem kontrolü yapmadı eliyle insan bir bakar bir acar zaten bariz belli sünger gibi içine giriyor bebeğe baktı tamam yaşıyor hadi yallah der gibi beni tartıya koydu birde üstüne azar yedim kilo almışsın yemene dikkat et. Neyse ben öyle iki hafta gezdim ama ölüyorum sanki yürüyemiyorum hatanın büyüğü bende de var gitsene bir devlete eğitim araştırmaya yok ama özel olucak. Sonra aşı için sağlık ocağındaki ebem aradı kız beni görür görmez dediki sana ne oldu böyle ufacık kızdın hemen tansiyon tartı ödem baktı baktım panik oldular tahlil aldılar ama nasıl panikler ben hala kötüyü kabul etmiyorum tabi kabullenmiyor insan. Dediki inci gebelik zehirlenmesi bu bende dedim ki o ne ki 🙄 dediki bebek erken gelebilir çok iyi bir küvez ve sana da aynı şekilde çok iyi bakılması gerekli hemen ya Cerrahpaşaya yada çapaya git seni alırlar ama dedi önce tahlilini al doktoruna göster tahlilde idrar da protein kaçağı var böbrek de işlevini yitiriyor. Neyse aldık kağıdı gittik aldı beni içeri direk baktı kagıda aaaa dedi suratı bir tuhaf oldu bu benlik değil protein kaçağı var dahliyeci anlar dedim nasıl senlik değil bize bir yol gösterin de defolup gidelim nereye gidiceksek. Dediki asagıda dahiliyeue git bizde mal gibi hala oraya gidiyoruz gittik birde gözünün önünü zor gören bir adam baktı zor bela sende gebelik tansiyonu olmuş al bu tansiyon ilacını iç kendin kontrol et düşün benim yatısımın yapılması gerekli olan bana olucak artık bebeği gectim. Sonra içtim ben onu bir hafta ama ebe dedi bana üniversite hastanesine git. Bende o haftanın sonu bir gariplik var otursam oturamıyorum kalksam yine aynı dedim yemek yiyim düzelir yemek yedim tansiyonumu ölçtürdüm tansiyon büyük 17/10 ben şok tabi hemen yakında bitane eğitim araştırma var aciline gittim beni direk doğum haneye aldılar dedim ki tamam ben ayvayı yedim hiç birşey bilmiyorum ya bunlar benim doğuma alırsa ama öyle basit mi hersey. Dinlendirdiler tansiyon baktılar yine aynı kan idrsr verdim gel tekrar dedi ebe tamam dedim o arada habire kadınlar doguruyor 😂ben gariban duruyorum dediki sen odaya geç uzan sesden etkilenme geçtim ama şoktayım cahillik bilinçsizlik orda anladım ki hiç bir şey bilmiyorum. Yanıma geldi resmen kız önüme oturdu diz çöktü ebe gençti dediki direk net erken Doğum yapıcaksın bebeğine küvez lazım çok iyi bakılması lazım sana da aynı şekilde Burda bu imkan yok ya çapaya yada Halkalı kadın doğum ama hangisi yakınsa şuan hemen çık. Biz o gece çapaya gittik beni aldılar hemen yatırdılar yatış ben o yatış 1,5ay kadın Doğum 1aya yakın nefroloji de yattım bebek o arada doğdu sezaryenle benden aldılar ama herşey kontrol altında olarak direk beni o halde doguma almadılar. Bubh. Çoğu yoğun bakımlarda geçti doğum sonrası help oldum oda kırmızı kan duvarlarım yıkılmış dışarı da herkes perişan kan arıyorlar herkes kapılarda yatmış anne baba aglamakdan pert ben aynı şekilde bebeği yaşıyor biliyorum bebek sağ doğup iki gün yaşamış meleğim benim ordan çıkmam tam iki ay toparlanmam 2,5 yıl gebeliğe izin vermeleri ya birde üstüne olmadı 9 ay da onla uğraş. Şimdi sen söyle bunda ihmal yokta ne var. Bana da bir arkadasım önerdi de gittim o gündür bu gündür asla kimseye doktor önermiyorum ne olur ne olmaz. Şimdi tekrardan gebeyim bende antifosfolipid send varmış çapa araştırdı iğne ve aspirinle umarım 36 yı görürüz🤷♀️🙏🏻