Rabia140 Kızlar dancım olduğundaki gibi karnım toplanıp kasılıyor belim sızlıyor ama ağrı vesayrem yok. Zaten ağrım olduğunda nst de çıkmıyordu ama ağrım yokken nst de çıkıyordu. Bu ağrısız kasılmalar nedir size hiç oldu mu?
Rabia140 Zeyneppx 37+2 ayın 4 ünde 1 cm açılma vardı. Geçen cuma bebek az hareket ediyor diye gittim açılma aynı yumuşama var dedi. Bugün böyle ağrım yok sadece karnım ara ara toplaşıp sertleşiryor o sırada hafif kasılma hissim oluyor rahatsız ediyor bir de belimde ağrı var.
Zeyneppx Rabia140 bende 37+2 benimde kasılma oluyor ama hiç ağrım vs yok sadece bel ağrısı yokluyor geçiyor uzanınca geçiyor bilemedim kuzu üstte kalsın ilk benim tecrübesizim 🫣
Rabia140 Zeyneppx benim de ilk geçen baya ağrım vardı nst de gözükmedi ama doktorum devam etseydi o ağrın doğum olurdu demişti şimdi gitti o ağrı.