buse76 evet biz de anlamadık, Özel bir laboratuvarda yaptırmıştık testi. Ben ondan sonra buraya attım bilen varsa varsa yorumlayabilir mi diye, Yine bir iki kişi de her şey çok normal çok iyi çok olması gerekenden yüksekte sorun yok yazmıştı. Ben de az buçuk referans değerlerinden anlıyorum kan testlerinde de bakardım yorumlardım, O değer düşük gelmişti sonra birisi de yazınca hayır bu çok düşük normal değil vs diye özele kontrole gittik.. oda görmedi her şey yolunda sorun yok felan diyince bende dedim ben böyle bir şey gördüm ama normal mi vs diyince gördü yani. Dedi takılacak bir şey yok işte deneyin bilmem ne 1 yıl. Eşim sanki kısır demişlercesine davrandığından belki de 😂 takma saçmalama felan yaptı doktor şok ahahah olmasa bile bu aşılamayla çözülür bilmem ne felan yaptı işte promenk yazdı. Sonra ben burda gördüm, böyle olup tüp bebek yapan var bende anlamadım ciddi bir şey gibi de duruyor.. işte dediğiniz gibi yine burdan görüp aktara macun yaptırdım onu da kullanıyor bu ay bakalım yarın bat var ama artık beklemiyorum insanı yıpratıyor 🤷🏻♀️