Deletedmom431 Kızlar saat 10.30 da patates kızartması yedim sonra yemeyi kestim sabah 9 a kadar Birsey yiyip içmicem sizce saat aralıgı nasıl şeker yüklemesi için ?
Ecrn21 Erkenden git yap öncesinden kaç gr yapacaklarını söylemişse doktora gerek kalmadan verdiği kayıtla laboratuvarda yapabilirsin ..benim 9.30 gibiydim saat 1'e kadar aç kalmıştım çok kötü oldum tuvaletr gitmene bile izin vermiyorlar su bile içemiyorsun bekle ki zaman geçsin ne kadar erken verirsen o kadar iyi senin için
Deletedmom431 Ecrn21 kaç gr yapacaklarını söylemediler canım sadece aç gel dediler ama doktorum değil randevu aldığım sekreter dedi 😏 bende kaç saat aç kalmam gerektiğini bilmediğim için sormak istedim
Burcu35 Caglacagla tabiki yaptırmak zorunda değil ama yapılması yapılmamasından çok daha iyi olduğu için doktorlarda yapmak istiyor
Gulhan2692 Bana akşam 9dan sonra hiçbirşey yeme içme demisti sabah 9daydi 12 saat ac kalman gerekir demisti . 75lik yükleme yapılmıştı benim
Deletedmom431 Gulhan2692 Bana herhangi bir saat soylemedikleri için bende 11 den sonra yememeye karar verdim Birsey yeyip içmedim valla söyleselerdi 😏