Medicana takipliyim henüz doğum yapmadım ama geçenlerde nst çekimi için kadın doğum servisine çıktım ebeyle konuşma fırsatım oldu. Normal doğumda da sezaryende de babaları almıyorlarmış artık her yerde böyle dedi. Normal doğumda doğum olduktan sonra içeri alıyorlarmış babayı. Oda süsletmek için eşim görüştü 34. Haftamdayken ama süreci bilmiyorum sürpriz olmasını istiyor ben de ona bıraktım bozmak istemedim. Ama süs için erken anlaşmak gerekiyormuş isimli yaptırdıkları için yetişmesi açısından. Bildiklerim bu kadar canım