Ebngl Kızlar 39 haftalık hamileyim dünden beri 10 dakikada bir adet sancısı giriyor ama suyum veya kanamam gelmedi normalmi
Ebbruc Ebngl su illa gelecek diye bişey yok, nişanda gelmeyebilir herkeste aynı olmuyo canım, sancıların 5 dk ya falan düşerse git hazırlıklı olarak hastaneye, sıklaşır muhtemelen sancıların bugün yarın falan
Pembesarelle2 Ebngl Su , nişan herkeste olan birşey değil 31+0′da sancım oldu saatlerini hep not aldım 15 dk altına 1-2 defa düştü hemen doktoruma yazdım hastaneye gittim açılmam yoktu ama bebeğim aşağıya baskı ediyordu ciğer geliştirici iğne yapıldı muhakkak gidin ihmal etmeyin
Ebbruc Ebngl aynen sıcak bi duş al hem rahatlarsın açılmana da yardımcı olur, hiç panik yapma. İnşallah bi avazda alırsın kucağına bebişini 🥰 doğurursan beni etiketle merak ederim , böyle mübarek bi günde doğar inşallah 🙏🏻
Ebngl Ebbruc doğum gerçekleşti ama sezaryenle kordon dolanmış maalesef ben sancı çektikçe nabzı düşüyordu acil sezaryen aldılar.Iyi ki gitmişim kızlar sizde böyle durumda aman evde çekeyim sancımı demeyin gidin 🥺🩷