Esrakzly yok kiloyla veya bebeğin gelişiminden bağımsız bir durummuş. İlk hamileliğimde de çabuk çıkmıştı karnım benden 4 ay sonra eltim hamile kalmıştı kilolarımız yakındı o dönem ama benim 5. aydaki karnım onda doğum zamanı bile yoktu ama ne yalan söyleyeyim öyle olması daha iyi görüntü olarak karın evet sevimli duruyoro hamile hissini daha fazla veriyor belki ama daha zor erkenden hareketler kısıtlanıyor ister istemez