ideemirel 20 haftalik gebeyim hareketleri vajinada alt tarafımda hissediyorum normal mi acaba bazen acıtıyor ama genelde sürekli wc ye çıkmama sebep oluyor
Damyavuz ideemirel benim de öyle çok can acıtıyor 24 haftalık olduk hep aşada hissediyorum doktoruma soracağım, 2 kızım oldu asla yok ama bu erkek hep aşada alakası var mı bilmiyorum.
Bhrdnz ideemirel benimde öyle birkaç haftadır 29.haftadayim idrara çıktım mi rahatlıyorum son kontrolde baş aşağı dönmüştü bebek doktorum normal dedi
Miniklerinannesiyim ideemirel bende böyle bi post acmıştım normal cnm totosunu orya koyunca rahimde hissediyorsun ben dun gece uyuyamadım gittikce sertleşiyor 26 haftalık olduk biz
Kze ideemirel benim de oyleydi asagilarda hissediyorum doktoruma sordum normal bebek hep hareket halinde dedi simdi her yerinde hissediyorum karnimin
ideemirel rozamomy 12 ve 16. Haftada kiz dedi 20. Haftada erkek dedi haftaya tekrar gideceğim artık değişmesin mümkünse alışverişe baslamam lazım 😄
rozamomy ideemirel ay bana da 16 da kız dediler bacak arasını da gördük aslında ama değişir mi ki 😅 sizin bacak arasını göstermiş miydii
Gzmmgzmm ideemirel evet ben de başından bari vajinada hissediyorum hareketleri makat geliş olmasından dolayı dedi doktor ayaklar asagıda ondan oluyor dedi korkma başlarda cıkcak dıye korkuyordum kapatıyordum bacaklarımı😂
ideemirel Gzmmgzmm evet postu 1 hafta önce açmıştım bende gittim makat gelişli olmasından dolayiymis😄
aslaninannesi7 ideemirel 21 haftalık hamileyim bende erkek bebeğim. Kasık ve alt kısımlarda hep çocuğum ve bacak aralarım çok ağrıyor bazen yürümekte zorlanıyorum. Ama neden hala çözemedim haftaya randevum var doktoruma danışacağım