Zmom Hayır, eğer doktorunuz bir problem görmediyse aralığını uzun tutabilir. Ben de doğuma kadar haftada 1 gittim, sürekli gitseniz dahi elinize bir şey geçmeyecek. Devlet takipli de değildim bu arada ihmal söz konusu değil, doktorum gayet ilgiliydi, sorun görmediği için kontrol sürem 1 haftaydı. Son güne kadar bu şekilde ilerledik.