Arkadaşlar reglime 3 gün var ve 5 gündür regli olacakmışım gibi karnım ağrıyor. Bugün peçeteye açık pembe leke geldi. Regli oldum sandım tüm gün pedle gezdim ama 2 3 damla kadar kahverengi leke gelmiş en son peçeteye yine açık pembe leke gördüm. Dün evde test yaptım tek çizgi. Bu nedir ya reglime daha var ama hiç bu kadar erken ağrısını çekmemiştim düzenli bir regli döngüm var. Son 6 ay içinde bir dış gebelik 2 ay önce de kimyasal geçirdim. İçim hiç rahat değil. Regli olacaksam da olayım artık :/