Trilecee Tek isim seviorum artık parklarda 2 isimle seslenenlere ayrı bi tuhaf oluyorum 😂😂 mira olsun yada aden süper tek başına
Hamileanne Gizem-1009 öüra twk başına güzel başka isme gerek yok bence bide aden adem gibi sevemedim erkek ismine çok benziyor ama adel güzel anlamıda çok güzel yani ya Adel yada mira bence