Sanki bebeğim cikmak istiyor. 38+2 yim 39 +3 e gün verildi. Ama bebek kendini çok topluyor sıkıyor kasıyor kendini heleki bugün dedim kendime dogurmasam iyidir. Zaten kalcam belim sürekli ağrıyo tutuluyor. Bu son gunlerdede akıntım çok fazla geliyor sürekli geliyor normal akıntı. Her akıntı geldiğini hisettimde gidip bakıyorum kan mi acaba diye korku oluyor bende. Gunumden önce gelirmi bu bebek acaba. Yeri daraldı diye mi öyle yapiyo geceleri de oyle hareket ediyo ki sanki karnimdan cikacak diyorum