Eda1254 ben yurtdisinda dogum yaptim turkiyeden daha farkli sistemleri hani son ana kadar asla suni sanci vermiyorlar, suyum gelmeye devam ediyordu dogumhanede acilmam ilk yavasti beklediler sancim cogalinca kendi sancimla tam açıldı, suni sanci hic yasamadim ama zor diyorlar, ama şükür bebislerimizi kucağımıza aldık geçiyor hepsi