Bedihauslu bu soruyu bende cok soruyordum çünkü ilk hamileligimde 10 cm acilmam oldugu halde suyum gelmemisti, sanciyla gitmistim. Herkes anlarsin diyordu gercektende öyle. Arabadaydim sarsintidàn mi oldu bilemedim vajinamda bir sey tıkanmış gibi hissettim düzgün oturmadim herhalde diyip dogruldum biraz dogrulmamla birden ilik Bi su geldi ardından biraz daha geldi yani bu zamana kadar boyle bir sey yasamadigim icin direk su olduğunu anladim. Zaten gerçekten farkediyorsun çünkü vajinada Bi tuhaflik hissediyorsun ve su ilik bir sekilde geliyor yani idrar gibi değil idrari bir sekilde tutarsin bu kendiliginden akip gidiyor