Arkadaşlar merhaba 8 aylık bebeğim var ve emziriyorum. 2 gündür göğsümün üst tarafında bir sertlik hissediyorum o sol göğsümde de ağrı var. Mastit nasıl oluyor çok mastit olduğunu da düşünmüyorum öyle aman aman sütüm yok ama daha önce başına gelen var mı? Süt kanallarıyla alakalı olabilir mi bilgisi olan varsa yazabilir mi? 🙏