Simay1905 ben 4. Gün muayeneye gittim canım bana kullanabilirsin dedi tabi ben Cesaret edemedim şu an 47 gün oldu doğum yapali daha yeni yeni takmaya başladım. Benim üşengeçligimden kaynaklı ama. Ağrı kesici içebilirsin canım bana doktorum minoset vermişti.