5 güne 24 haftalık oluyorum kızım olacak, bebegımın gardrop ve komıdını var o da abısınden kalmıştı. Onun harıcınde Oğluma ait eşyaların gıyılmıs olanını yıkamadıklarımı kaldırdım, geriye kalanı o dönem deprem olmuştu verdik besık falan da tanımadığımız ınsanlara verdik hep ıhtıyacı olduklarını bıldıklerımız. Açıkçası ben onları kullanmak ıstemedım kötü anıları çağrıştırdığı için ve yeni alma taraftarı olduk esımle. Sorun şu ki trendyolda koleyksıyon yaptım fıyat arttıkça artıyor 2-3 bın hep fazla olmuş bırıktırııyorum daha yarısını zar zor bırıktırdım oysakı ıhtıyacımız olmayanları almayacaktım. Sadece bi kaç dekor oda uygun olanları marka takıntım yok begenırsem pazardan da gıydırırım, e bebekten bakıyorum trednyol fıyatına göre daha pahalı keza cıvılde öyle. Para yerinde sayıyor para bırıktıkce eşyalar da artıyor, zaten eşim ortağıyla işlerı ayıracak halıyle gelen para yok ama gıden para var. Bebegım kış bebegı olacak sadece 4-5 tane ince yelek, 2 tane zıbın, 1 paket bez, bıde isimli emzık zıncırı var başka da hıc bısey yok. Oğlumda 24 haftada eşyalarını yıkamaya başlamıştım ama suan korkuyorum bısey almaya, gercı oğlumu doğumdan 2.5 ay sonra kaybettim eşyalarının çoğunu gıymek nasıp oldu ama büyük bı hüsran olarak kaldı. Elım varmıyor aynı zamanda fıyatlar artıyor daha erken mı bılemıyorum bana kalsa doğum yapacağım ay alacaktım ama yok mümkün degıl fıyatlar aynı kalmaz ne yapsam sizce erken mi?