Glsm01 Merhabalar benim gibi olan var mı bebeğimi küveze aldılar 1 hafta kalacakmış sağlıklı oluyor mu böyle olunca bebeler
Mucizebebegim1 Glsm01 tabiki oluyor Allah’ın izniyle haftası iyi 🌸hiç endişelenmeyin 🌸kuvezde tutma sebepleri nedir ? Solunum mu kilo mu önlem mi ?
Glsm01 Mercimekannesi45 yok sancım oldu çok midem bulandı bende gece geldim sabah muayene etti doktor gece nst çekildi muayenede fark etti sancım hiç yoktu ama ağrım çoktu öyle ultrasonda da hemen gördü 2 saat içinde ameliyat alındım
Mercimekannesi45 Glsm01 anladım teşekkürler cevap için haftaniz çok iyi tez vakitte kavuşursunuz inşallah çok geçmiş olsun
Mucizebebegim1 Glsm01 Allah’ın izniyle toparlar siz stres yapmayın ki sütünüz faydalı olsun bebişe Rabbim şifa versin geçecek bugünler hiç üzülmeyin ❤️🌸