Selinnur27 şuan 36+1 iz hamileliğimi öğrendiğimden beri geçmeyen enfeksiyon var. tek kullanımlık ilaçtan en az 6 7 kere, bitkisel olan bir ilaçtan 3 kutu, 2 kere de antibiyotik kullandım ama geçmek bilmiyor. ve başından beri de kremsi akıntı devam ediyor bende anlamadım