Oğlumun 28 inde doğum günü var ve 27 Eylül de kızımı kucağıma alacağım 🙏 Oğlum 2 yaşına girecek ve doğum günü yapmak istiyorum ama tarihlerinin böyle yakın olacağını tahmin etmemiştim 🙈 Şimdi diyorum ki bir hafta önceden kutlayayım pasta yaptırayım balonlar falan öyle küçük bir kutlama tarzı bir şeyler yapayım çünkü tam doğum gününde yapamam iki çocuklu hayata hemen adapte olamam malum bir de dikişler olucak 🙊 Bir yandan da diyorum ki zaten iyice ağırlaşmış olucam hiç yapmayayım bu sene kutlamayayım ama içimde rahat etmiyor kıyamıyorum kutlamakta istiyorum çünkü balonları pasta üflemeyi falan çok seviyor 🙈 Ama yine de kararsız kalıyorum sizin fikriniz ne bir hafta önceden yapayım mı yoksa bu sene yapmayayım mı 🤷♀️