Kızlar Bat 14 Eylül dü yani bugün ama daha olmadım test yaptım negatif çıktı sizce neden?
Ftmn123- gebelik yoktur.
sweetmom_ geç döllenmedir belkide ne kadar netsiniz
mothercup gerçekten mi bilmiyorum ki?
mothercup biraz bilgi verin bana neolur?