Gizemiii Kızlar selam twitter dondurma deli ediyor beni olduğunda 4-5 tane az olduğunda kesin 1-2 tane günde yiyorum öyle rahatlatıyor ki beni benim gibi olan varmı zararı yoktur dimi
Gokturkmom_ Gizemiii Ben başından beri yiyorum vallaha içimi ferahlatıyor bilmiyorum bana çok iyi geliyor 😂
Htccndn Twister değil ama bende normal kakaolu dondurmayı çok yiyorum belki bilirsiniz hamza efendinin var beyza satıyor hergün ondan kocaman bir kase yiyorum içim serinliyor 😂
Asu_moi Yani tabiki zararlı belli haftadan sonra doktorum bana şeker tetiklememesi için yasaklamıştı sonuçta katkı maddesi ve full şeker dedikleriniz
suyolu34 Gizemiii 24.28 haftalar arasında şeker yüklemesi yapılıyor, bende 25 haftalığım pazartesi yaptırıcam
Ebru567- Gizemiii ben kızımda kiloluk alıp kutuyla yerdim her gün yarısını yerdim herhalde o kadar çok alıp kutu kutu yerdik öyle düşün kızım 4 yaşında hala soyler eşim dondurma yetistiremezdim diye
Derya237 Minnosaannee Yok kız onlar sabit sıcaklıkta mis gibi yatıyorlar. Mideye gidene kadar eriyor zaten 😂