Alisde günde en fazla 4 dedi Dr 6 saat arayla. 20 gündür parolsuz günüm geçmiyor . Öyle bir baş ağrısı varki. Paronda kısa süreli geçiriyor. Dr en son bir seferde iki tane iç ise yaramiyosa dedi çok şiddetli agriyinca öyle yapıyorum. Ama siz yine bizim soylediklerimizle hareket etmeyin. İlaç bu sonuçta. Ama hangi Dr gittiysem parolu bu şekilde devam et dedi. Ki ilaç kullanmayan ben 20 gündür mecbur iciyorum