Kızlar benim kızım hep asagdaydı son haftalarda yukarı çıktı yada yeri daraldı diye bilmiyorum yani doktora göre rahim kısalığı filan yok suan ama bu iki gündür beni görenler süzülmüşsün ve göbeğin asagıya düşmüş diyorlar eğer öyleyse doktora görede bebeğim asagıda mı olmalıydı yoksa bunu. Onunla alakası yok mu ? Yani göbeğin düşmüş ne demek anlayamadım 😅